zaterdag 5 november 2011

van alles en nog wat :)

Hoi Lieverds!

Het spijt ons dat er nog niet zoveel filmpjes op de site staan. We zijn hier nog druk mee bezig! we hebben al van alles opgenomen en bedacht, maar alleen het monteren is af en toe wat problematisch. dus als iemand tips voor ons heeft, om filmpjes leuk te monteren, dan waarderen we dat heel erg!

Ook willen we graag van jullie horen welke onderwerpen jullie nou interessant vinden. Want ook wij bezoeken aardig wat beauty en lifestyle blogs van anderen, maar toch zijn wij opzoek naar hetgene wat jullie nog missen! :) We willen natuurlijk wel een aanvulling zijn, niet alleen een herhaling:)

Anyway, jullie mogen mij als eerste even helpen met een persoonlijk dilemma. Ik wil namelijk heel graag mijn haar verven. Mijn haar is al zo ontzettend vaak geverfd, dat het behoorlijk dood is, en de meeste kleuren dus niet pakken. Mijn laatste poging was felrood, maar dit is helaas lichtroze met lichtoranje en bruin geworden. niet de bedoeling dus! ;) ik hou erg van alternatieve kapsels, dus met hoogblond of een simpele blonde/bruine coupe zul je mij niet snel zien. Ook heb ik roze en blonde extensions (clip-ons) die ik graag draag. Dusssss kijk eventjes bij onze post over de fotoshoot, zodat je weet hoe mijn haar er nu uitziet, en let me know what you think! :)

Liefs, Kelly!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten