donderdag 3 november 2011

ff voorstellen; Kubra

heehooiiii lieve mensen,


Ik bn dus Kubra :) ben 17 jaartjes en ben woonachtig in Deventer samen met mama, stiefpapa, zusje (Gulten 16), zusje (Selvinur 4) en broerje (Ensar 3).
Samen met Kelly doe ik de opleiding Sociaal Cultureel Werker niv. 4 in Apeldoorn. 


Ik heb op dit moment een erg saaaaaiiiii leventje. Veel stage lopen, werken (bij de HEMA!!) en ook nog eens 2x in de week naar school.. Hobby's heb ik niet echt, gewoon een doorsnee meisje die hetzelfde doet als alle anderen.. Ik heb wel steeds een "Hobby-Fase" dus als ik iets leuk vindt dan doe ik dat voor een tijdje en dan is het weer over. Dit zijn dingen zoals keyboard spelen(klinkt niet), gitaar spelen (dit kan ik dus echt totaaaaaal niet), sporten (ben er gewoon niet goed in), kleding maken (ook een fase, maar ik kan het wel). 
Maaaaaaarrr..... foto's en video's is iets wat ik heel graag doe sinds ik mijn kleine samsung camera heb. Ik ben er achter gekomen dat dit geen fase is. Dus eindelijk iets gevonden wat ik echt leuk vindt om te doen en het ook blijf doen. Dit is dan ook de reden waarom ik ben begonnen met bloggen/vloggen. 


Als je meer wilt weten dan kom je geheid meer dingen over mij en kelly te weten in onze filmpjes.
dus.. VOLGEN MAAR!!!!


HeeeeeeelVeeeeel Kusjes en Knuffels,


Kubra <3

Geen opmerkingen:

Een reactie posten