zaterdag 26 november 2011

RammelHartje

HeeHoiiii...


Afgelopen Donderdag ben ik even lekker naar de winkelcentrum om de hoek geweest omdat ik wat sinterklaas cadeautjes moet hebben maaaaaaaarrrrrr als je alleen daarvoor gaat loop je toch nog even een aantal andere winkels binnen en kan je het niet laten om nog wat dingen te kopen..
Dus hierbij de spullen die ik donderdag heb gekocht, dit zijn alleen de Favo spullen.. ik heb zoveel gekocht dat ik er een shoplog over wou maken maar die werd me te lang dus hou ik het bij dit..


Alles bij elkaar :))

RammelHartje van de Hema! because I <3 Christmas!!!!!

De puntkam voor het touperen, een hele schattige pincet en een 3-Tone lipgloss (rood/roze/wit) van de Etos




Bedankt voor het lezen en vergeet niet onze filmpjes elke week te Checken!!! 
www.youtube.com/user/kubkell

XoXo Kubraa <3

Geen opmerkingen:

Een reactie posten