vrijdag 25 november 2011

Kelly die haar haar verft ^^

Heeej!!

Ja, ik ben zo ongeveer verslaafd aan het verven van mijn haar. Ik doe het minstens 1x per maand denk ik. De meeste verpakkingen zeggen dat het het beste is om het elke 4-6 weken bij te werken, maar ik verander dan juist vaak weer van kleur. soms ontkleur ik het, soms doe ik een paar plukken, en soms m'n hele haar. ik heb een aantal drastische coupes gehad, zoals felrood, en roze. Ook heb een keer een kortgeschoren stukje gehad, en het lichtblauw geverfd. Toch ben ik op een of andere manier nooit tevreden over hoe ik eruit zie.

voor dit filmpje had ik zwart haar. nog niet zo lang eigenlijk, nog maar hooguit 3 weken ofzo denk ik. Maarja, ik verveelde me, had vanavond 2 feestjes en dacht; laat ik mezelf verwennen en lekker mijn haar verven!

Omdat ik dus zwart haar had, moest ik het ontkleuren als ik echt weer iets compleet anders wilde. Ik was te lui om naar de fijnste winkel hiervoor te fietsen, en om nou op de gok een pakje heel lichtblond als ontkleuring te gebruiken, vond ik ook riskant. ook zou dit wel erg duur worden. Dus ik vond Syoss Blackberry mix. Op de achterkant staan dan altijd van die voorbeeldjes, welke kleur haar je nu hebt, en wat het dan zou worden. hier stond zwart ook tussen, dus dat leek me wel een fijne en ook veilige optie. In het filmpje zie je hoe mijn haar is als het erin zit, wanneer het uitgespoeld is, en het resultaat. 3x niks dus! Het is nog steeds gewoon zwart;) maar goed, bekijk het filmpje en laat me weten of jij nog leuke ideeën hebt voor mijn haar!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten