zondag 25 december 2011

Update!

Heeeej Folks! :)

het is eerste kerstdag,, (fijne feestdagen allemaal, behalve in de supermarkt de eerste keer dat ik dit zeg:p) en ik zit lekker op m'n kamertje, vriendjelief ernaast, aan het knutselen aan onze nieuwe layout, die net als mijn haarkleur, elke paar weken verandert:)

Vandaag ben ik langs m'n mama geweest, daar gegeten, spelletjes gedaan en kinderfilms gekeken (ik heb een zusje van 5;))  Strakjes ga ik nog ff kaarten kopen in de stad, voor een supervet oud en nieuw feest in de Elegast in Deventer. :)

Binnenkort kunnen jullie een nieuw filmpje verwachten. Het is een kerstspecial (misschien een heel klein beetje laat, maar goed, hij is op zaterdagavond opgenomen;)) met een gast! Namelijk, my very own boyfriend, Niels! :) Hij doet mee aan Chubby Bunny!

buiten dat volgen er nog ontzettend veel meer nieuwe items, maaaar dat gaan we nog even niet verklappen. Wel mag ik jullie meedelen dat Kubkell aanwezig zal zijn op 29 december op een kerst/oudennieuwparty van Dusdavid! Supergezellig! Ook zijn wij van plan om naar de eerstvolgende YouTube Gathering te gaan!

Meer info volgt! :) xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten