vrijdag 9 december 2011

shoplog boozyshop

Hey allemaal! ^^

Vandaag heb ik mijn pakketje van de boozyshop binnen gekregen!
ik heb er eigenlijk een gewoonte van gemaakt om mezelf ook een klein cadeautje te geven met de feestdagen. noem het sneu, narcisme, of lief zijn voor jezelf, maakt niet uit. deze keer heb ik er voor gekozen om het verrassingspakket van de boozyshop te proberen. dit kost samen met de verzendkosten 19,90.

in dit pakketje vond ik -het zal vast per pakket verschillen- de volgende dingen:

- een maskertje van Montagne Jeunesse, Peach Kernel & Walnut
- Een brush van het merk iQQU (handcrafted)
- een nagelpalette, dat is zeg maar zo'n plastic rondje met allemaal nagels eromheen, die doorzichtig zijn, zodat je je eigen nagellak erop kunt doen. op deze manier kun je kijken wat het resultaat is:)
- een nagelvijl van de boozyshop zelf
- nagellak van het merk Orly, in de kleur Alabaster Verve. supergroot flesje trouwens :)
- nagellak van het merk Diamond, in de kleur Velvet Rose
- een pressed powder van SLEEK! :D in de kleur 103, supertan. helaas te donker voor mij:(
- Eye Dust van SLEEK in de kleur  Tigress ^^

Geen opmerkingen:

Een reactie posten